Act Ukraina x 2: värva en medlem och stöd Ukraina

För varje ny medlem som värvas till förbundet ger KyrkA just nu stöd till Ukraina via Act Svenska kyrkan motsvarande värdet av två månaders medlemskap för nya medlemmen och värvaren.

Du får som ny medlem just nu ett halvårs kostnadsfritt medlemskap under ditt första medlemsår. Erbjudandet är uppdelat på så vis att du får 3 månaders gratis medlemskap inledningsvis samt att du även får gratis medlemskap under månad 9 till 12. KyrkA betalar dessutom in motsvarande din medlemsavgift under en månad till Ukraina via Act Svenska kyrkan. Meddela oss gärna i formuläret om du har blivit värvad och av vem. Bli medlem här

Du som värvar en medlem får juni månads medlemskap i KyrkA gratis. Den du värvar får ett halvårs kostnadsfritt medlemskap under första medlemsåret. Dessutom betalar KyrkA motsvarande din och din värvade kollegas medlemsavgifter för en månad till Ukraina. Meddela oss på medlemsservice@kyrka.se vem du har värvat.

Kampanjvillkor: Gäller enbart för dig som är ny medlem och som ansöker om medlemskap i KyrkA under tidsperioden från och med den 5 maj till och med den 31 maj 2022.