KyrkA inleder nytt samarbete kring försäkringserbjudandet

För oss är det viktigt att du som medlem är trygg i såväl arbetslivet som på fritiden. Därför erbjuder vi dig förmånliga gruppförsäkringar som ger ekonomisk trygghet och stöd om något skulle hända dig eller en familjemedlem.

Under det senaste året har förbundsstyrelsen arbetat med att förbättra försäkringserbjudandet till dig som medlem. Som ett led i detta arbete kommer KyrkA från och med den 1 juni 2022 att inleda ett nytt samarbete kring försäkringar. Vi byter försäkringsförmedlare från Söderberg & Partner till Hajpe.

Vår nya samarbetspartner Hajpe är en erfaren försäkringsförmedlare med en djup försäkringskompetens. För sin försäkringsadministration anlitar de Tydliga som är ett etablerat nätverk för försäkringsförmedlare.

Detta innebär att vi kommer att utöka vårt utbud av förmånliga försäkringar. Du får också bättre en översikt och snabb tillgång till rådgivning kring allt som rör dina försäkringar. Vi håller dig uppdaterad om fler förmånliga försäkringserbjudanden framöver.

Viktig information till dig som har försäkringar via Söderberg & Partner

Till frågor och svar om förändringen

Om du har några frågor om fakturor, autogiro eller förmånstagarförordnande är du välkommen att kontakta Tydliga på admin@tydliga.se eller på telefon 08-12 15 48 90.

Vill du ha försäkringsrådgivning är du välkommen att boka tid via detta formulär.

Om du har några frågor om ditt medlemskap är du varmt välkommen att höra av dig till oss på medlemsservice@kyrka.se.