Sommaren på KyrkA

Den härliga sommaren är i full gång och vi vill ta tillfället i akt att tacka dig som medlem för att du har valt just KyrkA som ditt fackförbund. Vi arbetar kontinuerligt för att du ska ha en trygg arbetsmiljö och rättvisa arbetsvillkor. Kom ihåg att vi alltid finns här för dig när du behöver oss.

Vi ser också fram emot KyrkA-veckan den 7-11 oktober. Under denna vecka erbjuder vi extra många föreläsningar och aktiviteter, särskilt utvalda för dig som arbetar inom kyrkan. Ta del av utbudet här: Medlemsföreläsningar

Ombudsmannajouren har öppet hela sommaren. Du når dem för akuta ärenden som vanligt på telefon 08-441 85 60 mellan kl 9.00-12.00, precis som medlemsregistret. Du kan också mejla till medlemsservice@kyrka.se så svarar vi så snart vi kan.

Ha en fortsatt underbar sommar!